środa, 16 maja 2012

Optycznie dłuższe włosy

Na blogu u Patrycji Banaś zobaczyłam jak optycznie można przedłużyć włosy.. Jak widzicie poniżej efekt jest dość fajny. Mam długie ,ale pocieniowane włosy i w niektórych miejscach wychodzą mi kosmyki ,ale jeżeli ktoś ma mniej pocieniowane włoski bądź ma je obcięte na prosto będzie to wyglądać bardzo dobrze .

 
A teraz wykonanie : Z włosów robimy dwie kitki , jedną wyżej (proponuję związać grubsza gumką) , drugą niżej( proponuję związać recepturką. Wtedy druga kitka będzie niewidoczna) Możemy włosy zostawić już w takiej postaci bądź z zebranych palcami dwóch kitek zapleść warkocza lub kłosa. Co sądzicie ?

24 komentarze:

  1. wow x fajny sposob! musze sprobowac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely hair style:) nice

    http://chicmaniapourtoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, nigdy bym o tym nie pomyślała, super trik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny sposob !! wpadnij do mnie :)

    www.illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy sposób:) Kłosy bardzo mi się podobają, niestety też mam pocieniowane włosy...

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry sposób na przedłużenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wooooow nielzyyyy spodob :D i pomyslec ze takie banalne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog:) dziekuje za mily komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, a zarazem ciekawy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wpis:) coś ciekawego:)
    dzeki za komentarz;) co do mojego charakteru to moge powiedzieć z pełnym przekonaniem, ze jak ma się miękkie serce to trzeba mieć twardą dupe:)
    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, to naprawde dziala ;) Pozdrawiam :) może poobserwujemy się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny masz blog wiesz?:) Na pewno będę tu częściej zaglądać :) PS.Obserwujemy ? ? Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę spróbować

    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo! super! wygląda jakby były nawet sporo dłuższe! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze, ciekawy patent. Musze go koniecznie wypróbować na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Freut mich, dass du öfters bei mir vorbeischauen wirst:)

    Deine Frisur hier gefällt mir total <3

    OdpowiedzUsuń