niedziela, 6 maja 2012

hello Everyone ;)

Witajcie ! 

Mam na imię Monika i mam 19 lat . To bardzo trudne mówić o samej sobie ,więc jeżeli czegoś tu nie zamieszczę ,a będziecie czegoś ciekawi śmiało możecie pytać w komentarzach ;) 
Jestem tegoroczną maturzystką (Polski już za mną , jeszcze Matematyka , Wos, Angielski i Niemiecki ) Po świetnym (mam nadzieję) zdaniu matury , wybieram się oczywiście na studia . Moim wymarzonym kierunkiem jest prawo ( wybieram się na uniwersytet Szczeciński ) równolegle chciałabym studiować filologie germańską , mam nadzieję ,że mi się uda. 
Na co dzień jestem zwyczajną dziewczyną. Uśmiechnięta ,ambitna , przyjacielska... to tylko niektóre określenia opisujące mnie , mam nadzieję ,że więcej dowiecie się stąd. 



Przesyłam Wam moją Ulubioną B ;D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz