poniedziałek, 21 maja 2012

No. 5


Cześć Kochaństwa ! Wczoraj była prześliczna pogoda ! Wystarczyła niecała godzina siedzenia żeby moje plecy nabrały koloru ..dziś niestety jest już trochę gorzej . Co prawda jest nadal ciepło ,ale słońca brak , mam nadzieje ,że nie będzie padać ,a tym bardziej mam nadzieję ,że nie będzie burzy .. Zdecydowanie nie lubię ! A tym czasem nauka prezentacji maturalne. W czwartek ostatni egzamin i rozpoczynam wakacje ! Przedstawiam Wam kolejny outfit. Uwielbiam zwiewne letnie sukienki Jak się podoba ?



17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sukienki. Zazdroszczę wakacji... Ja mam jeszcze sporo do zrobienia w szkole. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ogromnie mi się podoba, bo ja też bardzo lubię takie letnie sukienki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na obecną pogode taka sukienka idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukieneczka jest swietna . <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuję za odwiedzinki :*

    jesteś śliczna ;))

    ps. ja też dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna!!!!!!! piekne kolory!!!
    obserwuje kochana i zapraszam do obserwowania u mnie!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten blog ; *** . Wystrój i cała schludność tego blogu strasznie mi się podobają .

    + zapraszam do mnie http://yezox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful dress and earrings!! Hope you are having a wonderful day!
    -Jyoti
    Style-Delights Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty colours in the dress and the floral earrings are so lovely. -xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sukieneczka i buciki również:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo wiosenno-letni zestaw. Życzę Ci udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna sukienka i świetne dodatki :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweet dress and really pretty earrings!
    Thank u for your comment!:) Happy Saturday!!
    xoxo
    Jelena

    OdpowiedzUsuń