niedziela, 6 maja 2012

Film

Uwielbiam Komedie i ( TE W SZCZEGÓLNOŚCI) komedie romantyczne ! Inne gatunki filmowe w zasadzie mogłyby dla mnie nie istnieć ;) Ktoś może stwierdzić ,że komedie romantyczne są kiczowate ,a to co jest w nich pokazane kompletnie nie ma odzwierciedlenia w realnym życiu ... Oczywiście ,że tak ;D Pewnie dlatego tak bardzo je lubię haha . Uwielbiam szczęśliwe zakończenia , które bez wątpienia poprawiają mi humor i sprawiają ,że pojawia się uśmiech. Żeby nie wyjść na kompletną wariatkę powiem ,że nie płaczę na filmach, chociaż wiele z nich doprowadziło mnie do wzruszenia. Przyznaję się ,że kompletnie nie znam się na filmach , pewnie dlatego akurat ten gatunek przypadł mi do gustu ;)
Jeżeli tak jak lubicie takie filmy to śmiało mogę Wam polecić :


Friends with Benefits z Milą Kunis i Justinem Timberlakiem
Kobiety pragną bardziej
Love and Basketball
A oprócz tego oczywiście standardy kina romantycznego Dirty Dancing i Bodyguard ( nie wierze ,że ktoś jeszcze nie widział tych filmów;))

3 komentarze:

  1. Friends with Benefits-oglądałam ostatnio, świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już oglądałam jakiś czas temu ,ale odświeżam, co jakiś czas... lubie ogladac po kilkadziesiat(;o) razy te filmy, ktore szczegolnie mi sie spodobaly;/

      Usuń
  2. Friends with Benefits- oglądałam spoko. :>
    Dirty Dancing - oczywiście, klasyk.

    OdpowiedzUsuń